Audienţă la un demon mut – un roman fulger (Cronică Presa Ortodoxă)

Martie 15, 2009

Presa Ortodoxa

Recomandam calduros aceasta scriere, pentru a obtine o imagine cat se poate de realista, scrisa in stilul romanului fantastic, asupra cadrelor in care se desfasoara viata noastra bisericeasca de toate zilele…

De ce un “roman fulger”, asa cum scrie in titlul prezentarii noastre? Nu pentru ca scrierea ar fi o revelatie venita din transcendent, ci pentru ca, asa cum fulgerul lumineaza pentru cateva secunde in noapte si descopera toate cele ascunse de intuneric, asa si acest roman descopera toata mizeria, oasele si viermii din mormantul alb la vedere al celor ce si-au pus ghiarele pe turma lui Hristos.

Intr-un stil nesofisticat, direct, simplu, se spune aproape totul si…un pic mai mult decat atat! Sunt remarcabile portretele vladicilor, cel bun si cel vandut. Intelegi mult mai bine jalnica stare a celor care devin slugi ai diavolului, luandu-si inca din aceasta viata jugul josnic si tiranic al iadului. Compatimesti cu cei care sunt slujitori ai lui Dumnezeu, si care sunt intr-atat de coplesiti de rautatea zilelor incat sunt in pericol sa se ruineze launtric pentru a lucra inca in Biserica.

Observi cum prin acest “roman fantastic” se pot spune toate acele lucruri incomode care ii fac pe unii sa scrasneasca din dinti. Cum se poate aborda tema masoneriei fara sa fii obligat sa faci lungi excursuri bibliografice ca sa explici de ce o conspiratie istorica nu este echivalenta cu “teoria conspiratiei”. Si multe, multe altele, pe care le veti descoperi, la randul vostru, citind acest roman.

Anunțuri

One Response to “Audienţă la un demon mut – un roman fulger (Cronică Presa Ortodoxă)”

1. ioana Says: