O nouă ediţie „Despre credinţă şi îndoială” – Antonie Bloom

Aprilie 14, 2009

savbloomacatm

Despre credinta si indoiala
Antonie Bloom, mitrop.
Editura Cathisma
Pret: 25.00 lei

Format 11 x 20 cm
312 pagini

Traducere din limba rusa de Mihai Costis
Editie ingrijita de Ieromonah Savatie Bastovoi 
 
Cartea de faţă cuprinde volumele Despre credinţă şi îndoială şi De­spre întâlnirea cu Dumnezeu, apărute la Editura Cathisma, care au reprezentat prima traducere în limba română a cuvântărilor mitropolitului Antonie al Surojului (Anglia), spicuite din celebrul ciclu Omul în faţa lui Dumnezeu, răspândit în alte limbi în aproximativ un milion de exemplare.

3 Responses to “O nouă ediţie „Despre credinţă şi îndoială” – Antonie Bloom”

  1. Adrian Sarbu Says:

    Doamne ajuta. Ati fi atat de buni incat sa cautati pentru mine (si pentru altii care s-ar putea folosi de asta) poezia lui Evtusenko, la care face referire Mitropolitul Antonie, in cartea de fata? M-ar ajuta mult. Multumesc.

  2. Ina Says:

    Doamne ajuta.Am inceput aseara cartea aceasta si ma bucur mult de tot ce citesc in ea. Am mai cautat alte carti de-ale mitropolitului Antonie, insa nu am mai gasit. Parinte Savatie, poate ne ajutati si cu altele.

    Intr-o perioada cand am fost in afara ortodoxiei, cand cautam carti despre dezvoltare personala, despre credinta adevarata, o astfel de carte m-ar fi adus mai repede inapoi.

    Cartea este folositoare si pentru ortodoxul traitor, si pentru ortodoxul care orbecaieste dupa alte credinte (cum am facut si eu) si pentru necredinciosul sau cel care se crede ateu.

    Las celor care vor veni dupa mine pe aici un pasaj din carte:

    „Omul se zideste prin cutezanta, inspiratie, munca asidua;si trebuie sa se iubeasca pe sine atat de mult, atat de mult trebuie sa respecte si sa pretuiasca demnitatea sa umana, incat sa inteleaga: NU EXISTA UN ASEMENEA EFORT CARE SA NU MERITE SA FIE FACUT PENTRU A TE FACE DEMN DE CHEMAREA TA OMENEASCA.”

  3. Juncu Gheorghita Says:

    Doamne ajuta!
    Am terminat de citit aceasta carte. Deosebita, intradevar, m-a inspirat foarte mult. Am cautat apoi pe internet alte carti ale autorului. Am dat insa peste un articol, care efectiv m-a revoltat referitor la mitropolitul Antonie. Stiu ca pt adevar, e nevoie de sapaturi mai adanci. De aceea il rog pe parintele Savatie sa i-mi precizeze daca ceea ce se istoriseste in articolul cu pricina este adevarat sau nu. http://hristofor.wordpress.com/2010/06/27/zguduitor-marturie-personala-despre-mitropolitul-antonie-bloom-de-suroj/

    Multumesc!

Lasă un răspuns

